سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

 فارس به مناسبت کنگره بزرگداشت شهید علمدار گزارش می‌دهد
  
خبرگزاری فارس: شهید علمدار بعد از یک هفته بیهوشی گفت؛ خداحافظ و شهید شد

   به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به مناسبت برگزاری شانزدهمین کنگره بزرگداشت علمدار عشق، انتخاب نام کنگره بزرگداشت سید مجتبی علمدار به عنوان علمدار عشق فراخوان شد.

هر ساله کنگره بزرگداشت جانباز شهید سید مجتبی علمدار از سوی ستاد این مراسم در مرکز مازندران پیگیری می‌شود و امسال نیز نام‌گذاری این کنگره حماسی و معنوی را به فراخوان عمومی قرار داده است.

جانباز شهید علمدار فرمانده گروهان سلمان از گردان مسلم ابن عقیل لشکر 25 کربلا، از شهدای ساروی است که در 11 دی 1345 در مرکز مازندران تولد یافت و 11 دی 1364 در جبهه‌های جنگ به افتخار مجروحی و جانبازی دوران دفاع مقدس نائل آمد.

شهید جانباز علمدار که در دی ماه 1370 لباس دامادی به تن کرد، دی ماه سال بعد افتخار پدر شدن رسید و سرانجام 11دی 1375 به قافله شهدای دفاع مقدس پیوست.

علاقمندان به فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت می‌توانند نام‌های پیشنهادی خود را برای یادواره شهید سید مجتبی علمدار حداکثر تا پایان هفته دفاع مقدس شش مهر به سامانه پیامک (300059454647) ارسال کنند.

در این فراخوان عمومی به سه عنوان برتر هدایای ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

شانزدهمین یادواره جانباز شهید سید مجتبی علمدار، در روزهای 14 و 15 دی ماه (شب خاطره - شعر و مراسم یادواره) در مرکز مازندران برگزار می‌شود.



[ شنبه 91/7/1 ] [ 2:45 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر