سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای عمل به فرمان مولا صاحب الزمان سلام الله علیه به زیاد دعا کردن برای تعجیل فرج (1)  و اتحاد و یک دلی شیعیان بر این امر (2) و تاکید امام صادق علیه السلام  بر دعای دست جمعی شیعیان  (3)

در پی استقبال عاشقان و محبین مولا صاحب الزمان از دو طرح ضجه ی جهانی برای تعجیل فرج (از اول ذی الحجه تا عاشورا و از عاشورا تا اربعین)، از خداوند متعال تمنا داریم، توفیق اجرای سومین برنامه ی دعای همگانی را به مدد مولای عزیزمان ، از اربعین حسینی تا ایام فاطمیه به ما عنایت فرماید

زمان برنامه :  هر شب ساعت  22:30


ریز برنامه :
1 -  ذکر شریف صلوات با عجل فرجهم، 100 مرتبه
2 - دعای اللهم کن لولیک ... 5 مرتبه
3 -  ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج، 40 مرتبه

توضیحات :
-/ عزیزانی که علاقه مند هستند تا در لیست شرکت کنندگان این طرح قرار گیرند، میتوانند عدد  146 را به شماره ی پیام کوتاه 30001431 ارسال کنند.
-// منتظران گرامی می توانند با ترویج این طرح و اطلاع رسانی آن، سهم بیشتری در این حرکت همگانی داشته باشند.
-/// از هر تاریخی می توان به این جمع پیوست


خدایا به حق خون به ناحق ریخته مولا اباعبدالله علیه السلام باقیمانده غیبت ولیت را به پهلوی شکسته ی مادرش فاطمه زهراسلام الله علیها ببخشا ...


با آرزوی استجابت دعاها 
ومن الله توفیق

منبع:http://elteja.com
 (1)کمال الدین للصدوق ، ج 2 ، ص 485
(2)  الإحتجاج للطبرسی ، ج 2 ، ص 499  
(3) بحار الأنوار ، جلد 52 ، ص 131



[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 9:47 صبح ] [ دوستدار علمدار ]

نظر