سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

    به روایت دوستان شهید علمدار      

کسی حریفش نمی شد! وقتی پا به توپ می شد دیگر هیچ کس نمی توانست توپ را پس بگیرد. همه را دریبل می کرد . آن قدر خوب و راحت بازی می کرد که همه تعجب می کردند.
موقع بازی توی محل، سر مجتبی دعوا بود! همه می خواستند در تیم مجتبی باشند. با مجتبی بودن یعنی برنده شدن!
فوتبال محبوب ترین رشته ای بود که مجتبی به آن مسلط شد.همه دوستانش نیز به یاد دارند. قدرت بدنی بالا و دریبل های ریز مجتبی هرگز از یاد دوستان نخواهد رفت.
رفقایش می گفتند که مجتبی در آینده حتماً وارد تیم ملی خواهد شد! آن ها در سال های بعد وقتی بازی های علی کریمی را در تیم ملی می دیدند خاطره بازی های سید مجتبی برایشان زنده می شد.
البته علاقه او به ورزش ، فقط اختصاص به فوتبال نداشت . سید در والیبال و بسکتبال هم حریف نداشت. اصلاً همه فن حریف بود. به قول یکی از دوستانش سید مجتبی ، یا یک ورزش را یاد نمی گرفت ، یا اینکه خیلی خوب پیش می رفت و سنگ تمام می گذاشت ؛ مثلاً چند بار با هم پینگ پنگ بازی کردیم .
یک بار هم مجتبی را در مدرسه دیدم که به بازی پینگ پنگ بچه ها خیره شده بود. آن ها خیلی خوب بازی می کردند. مجتبی هم می خواست این ورزش را خوب یاد بگیرد.
بعد از مدتی دیگر کسی حریف مجتبی نبود! آن چنان به این ورزش مسلط شده بود که گویی کاری غیر از این ندارد.
یکی از جوانان محل،که استاد پینگ پنگ بود، با مجتبی بازی کرد . ابتدا با حالت تمسخر شروع به بازی کرد . سرویس های حرفه ای می زد تا قدرت خود را به رخ مجتبی بکشد. اما بعد از چند دقیقه دید که عقب افتاده ! با اینکه خیلی تلاش کرد اما با اختلاف زیاد بازی را باخت.
در مناطق جنگی هم برنامه ورزشی مجتبی ترک نمی شد . نیروهای گروهانی ، که مجتبی فرماندهی آن را بر عهده داشت،در ساعاتی از روز حتماً مشغول ورزش می شدند. بیشتر مواقع فوتبال بازی می کردندو فرمانده محبوب آن ها ستاره بازی ها بود!
در فاو تیم فوتبالی تشکیل داد. با نیروهایش در مسابقات شرکت کرد . کسی حریف تیم سید نبود . همیشه زمانی که تیم او مسابقه داشت بچه های زیادی برای تماشا می آمدند. این کارهای سید باعث روحیه دادن به نیروها شده بود .
رشته های ورزشی که مجتبی در آن ها مسلط بود محدود به همین چند رشته نمی شد و مجتبی در شنا و بعدها در غواصی هم بسیار مسلط بود. او دوره چتر بازی را هم سپری کرد .
در ورزش های رزمی هم مدتی کار کرد.در نوجوانی در کشتی و بوکس مسلط شده بود . اما شرایط انقلاب و جنگ باعث شد که این رشته ها را ادامه ندهد . آخرین مسئولیت سید نیز در محل کار، مسئولیت امور ورزشی بود.

منبع :کتاب علمدار  



[ دوشنبه 92/8/13 ] [ 7:47 صبح ] [ دوستدار علمدار ]

نظر