سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

 
خبرگزاری فارس: بانوی اوکراینی در مازندران شیعه شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران:

یک بانوی اوکراینی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شیعه شد.

این دختر به نام «ورُنیکا» اهل کشور اوکراین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری بود با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، در محضر آیت‌الله طبرسی شیعه شد.

وی که به همراه نامزد و خانواده همسرش به دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران آمده بود، بیان داشت: پس از مطالعه از مذهب شیعه به ویژه از سوی همسرم که شیعه بود احساس کردم راه او اشتباه نیست.

وی ادامه داد: به همین منظور اعلام می‌کنم بعد از پیغمبر(ص)، امام علی(ع) را به عنوان وصی قبول داشته و خدا، پیامبر(ص) و قیامت را قبول دارم و عدالت خدا و امامت امیرالمؤمنین(ع) را می‌پذیرم و در میان عقاید اسلامی شیعه را برای خود انتخاب کردم.

این بانوی تازه شیعه شده گفت: شهادت و گواهی می‌دهم که پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) فرستاده خدا است و آخرین پیامبر خدا بوده و بعد از او پیامبری نخواهد آمد.

وی در پایان اعلام کرد: من 12 امام که نخستین آن علی(ع) و آخرینش حضرت مهدی(عج) همه جانشینان پیامبرند و اطاعت از آنها و گوش دادن به حرف‌های‌شان به امر خدا برای ما شیعیان واجب است را قبول دارم.

به گزارش فارس، این بانوی اوکراینی پس از شیعه شدن نام مبارک «مریم» را انتخاب کرد.



[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 1:34 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر