سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

 

تا چند سال پیش برای فعالیت در فضای مجازی باید حتما توسط رایانه و در یک فضای خاص وارد اینترنت میشدیم.

با افزایش تکنولوژی و فراگیر شدن در بین مردم  فعالیت در فضای مجازی گسترده تر شد ه و وارد تلفن های همراه گردید.

واتس آپ،وایبر،لاین و...

این روزها اکثر مردم درگیر این شبکه های اجتماعیِ همراه شده اند و با توجه به فراگیر شدنش در بین افراد مختلف جامعه باعث کم شدن روابط بین افراد خانواده شده است.

هدف موسسان این شبکه ها غیر از جاسوسی ، سست کردن بنیان خانواده، از بین بردن حریم اخلاقی بین افراد و عادی کردن روابط بین نامحرم نمی باشد.

درست است که خیلی از افراد مومن با فعالیت در این فضاها سعی نموده اند تا محیطی سالم را برای فعالیت افراد مختلف در این شبکه ها فراهم نمایند ولی خیلی از افراد هم به دلیل عدم آگاهی از خطراتی که در این شبکه ها وجود دارد گرفتارش می شوند.

خیلی باید مراقب باشیم.

دشمن از هر حربه ای استفاده میکند تا به تنها حکومت شیعه ضربه بزند.

تا حالا به این فکر کرده اید که چرا به روزترین تکنولوژی های ارتباطی خیلی سریع وارد کشومان میشوند؟تکنولوژی هایی که شاید حتی به خیلی از کشورهای اروپایی ماه ها بعد از ایران وارد می شوند.

چطور به روزترین گوشی ها در کشور وجود دارد ولی در مورد  مسایلی که مربوط به پیشرفت کشورمان می باشد دچار تحریم هستیم.

دشمن بیدارتر و فعال تر از آن است که ما فکر میکنیم ولی ما هم با توکل به خدای متعال و مدد از امام زمان  نخواهیم گذاشت که دشمن به آرزویش برسد.

باید هوشیار باشیم.

خدا با ماست. 

 



[ شنبه 93/11/4 ] [ 9:1 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر