سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

خبرگزاری فارس: آخرین جلسه ای که در حضور حاج حسن بودم خاطره پدر شهید احمدی را در قم برایش تعریف کردم.

خبرگزاری فارس: خاطره ای که طهرانی مقدم موکدا می خواست همه جا تعریف کنم

 

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم شب خاطره که یاد بودی برای شهید طهرانی مقدم بود با اشاره به اینکه شهدا نیازمند تجلیل ما نیستند، ما محتاج توجه آن‌ها هستیم، گفت: شهید طهرانی مقدم مظهر تذهیب و ترقی بود. ایشان و همه شهدا نقطه اوج حق در مقابل نقطه اوج باطل هستند.

حجت‌الاسلام رحیمیان اظهار داشت: حدود سه یا چهار روز قبل از انفجار حاج حسن از من قول گرفتند که در جمع همکارانشان حضور پیدا کنم و مثل چندین جلسه قبل از امام(ره) و مقام معظم رهبری صحبت کنم اما این توفیق برای من حاصل نشد که آخرین دعوت ایشان را اجابت کنم لذا وظیفه خودم می دانم تا آخر عمر هر جا مراسمی در رابطه با ایشان برگزار می شود و از دعوت می کنند بر اساس آن دعوت آخر حضور پیدا کنم و عرض ادب کنم به ساحت ایشان.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه من افتخار همسایگی و دوستی با ایشان را داشتم ادامه داد: چند نکته از شخصیت شهید طهرانی مقدم را که مشاهدات خودم بوده تعریف می کنم: در طول آشناییمان هیچ وقت ایشان را در نماز جماعت مسجد غایب ندیدم و این از نشانه های مومن است که در نماز اول وقت آن هم در مسجد و به جماعت شرکت کند.

حجت‌الاسلام رحیمیان تاکید کرد: ندیدم از او کار خیری بخواهی و جواب منفی بدهد. حاج حسن در مدیریت و پشتیبانی چند حوزه علمیه که بنده خودم هم بودم حضور داشت و می‌دیدم کار اصلی را خودش به دوش می گرفت.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگرانگفت: هر وقت شهید مقدم من را می دید مکررا از من می خواست خاطرات بدون واسطه خودم از امام را که در کتاب دستهای آفتاب هم جمع‌آوری کرده ام و حاج حسن آن را خوانده بود تعریف کنم و می گفت: برای آقا هم همچین کتابی جمع اوری بکنیدها! عشق واقعی به ولایت داشت.

رحیمیان اظهار داشت: طهرانی مقدم هر وقت من را در مجموعه شان دعوت می کرد برخوردش بین آن جمع طوری بود که اگر مقدم را نمی شناختم فکر می کردم او تدارکات چی و یک خادم است. کسی که او را نمی شناخت متوجه نمی شد او فرمانده این جمع است. این تواضع و بی دعا و صمیمی بودن از نشانه های مردان خداست که نقطه اوجش در ایشان بود.

حجت الاسلام رحیمیان در پایان گفت: آخرین جلسه ای که در حضور حاج حسن بودم خاطره پدر شهید احمدی را در قم برایش تعریف کردم که به قول آیت الله فاضل لنکرانی این یک خواب نبود بلکه یک مکاشفه بوده است.

پدر شهید احمدی دیده بود امام زمان(عج) آمده اند و می گویند ما نایب خودمان را تنها نمی گذاریم و حمایتش می کنیم. در همان مکاشفه فاطمه زهرا(س) به پدر شهید فرموده بود مبادا همانگونه که شوهرم علی(ع) را تنها گذاشتند شما فرزندم علی را تنها بگذارید. شهید طهرانی مقدم از من موکدا خواست هر جا رفتم این خاطره را تعریف کنم.     



[ شنبه 91/3/6 ] [ 3:12 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر