سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

در زمان جنگ 33 روزه نوشته شد
خبرگزاری فارس: نامه یک دانش‌آموز ایرانی به سید حسن نصرالله

 

جنگ  33 روزه  که بین حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در سال 2006 میلادی به وقوع پیوست دنیا را بار دیگر مبهوت رزم آورانی کرد که از حضرت روح الله آموخته بودند مقاومت و جهاد در راه خدا جگر شیر می خواهد و عزم مردانگی. مقاومت لبنان که سید حسن نصرالله رهبری اش را بر عهده دارد نشان داد که اسرائیل محو شدنی است. آنچه خواهید خواند نامه دانش آموزی ایرانی است که به عشق دبیر کل حزب الله در ایام جنگ نوشته است که می خوانیم:  

 

محضر مبارک دبیرکل حزب الله

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله حفظ الله

با سلام و تحیات الهی

در طول جنگ 33 روزه مردم و دانش‌آموزان ایران برای سلامتی شما و رزمندگان و پیروزی در جنگ دعا می‌کردند و مشتاقانه آرزوی حضور در چنین جنگی را داشتند اما همچنان که می‌دانید چنین چیزی ممکن نبود، بنابراین به ناچار همگی تنها و تنها به دعا و آرزوی توفیق شما در جنگ بسنده کردیم.

در این میان دانش آموزان و جمعی از کادر آموزشی دبیرستان «صلحا» در تهران تصمیم گرفتند برای سلامتی شما و عزیزانتان در جبهه‌های جنگ با دشمن صهیونیستی یک روز روزه بگیرند. باورکنید از همان ابتدا دلمان گواهی می داد که شما قطعا و حتما پیروز و سربلند از این میدان خارج خواهید شد و بحمدالله همین طور هم شد.

من که یکی از دانش آموزان این مدرسه هستم چند روزی با پدرم مهمان کشور شما و مردم خوبتان بودم و از نزدیک آثار حماسه‌ای را که شما آفریدید چه در زمینه نظامی و چه از جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد بودیم ان‌شاءالله خداوند روز به روز عزت شما و مردمتان را بیشتر کند.

بسیار امیدارم بتوانم پیامی را از طرف شما به همه هم سن و سالانم در ایران اسلامی سوغات ببرم تا همه مایه دلگرمی و افتخار آنها و هم ره توشه آینده‌شان باشد.

جناب آقای سیدحسن نصرالله عزیز! شما نه فقط در لبنان بلکه در ایران سربازانی دارید که باور دارند جنگیدن تحت اشراف و فرماندهی شما جنگیدن در محضر حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه الله تعالی است و این چنین مشتاقانه آماده انجام وظیفه هستیم.

 

سرباز کوچک شما

 

محمد‌صادق رجبی

 

دانش‌آموز مجتمع فرهنگی صلحای تهران



[ یکشنبه 91/5/22 ] [ 8:1 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر