سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

 
خبرگزاری فارس: دو رفیقی که با هم شهید شدند+عکس

 

 دو رفیق، دو کبوتر عهد بسته برای پرواز، بسیجی شهید محمد رضا قلی‌تبار و سید علی اکبر مفید نژاد از روستای کلاجان سادات شهرستان گرگان، از «لشکر25 کربلا» هستند که از همان دوران کودکی رفاقتی سنگین داشتند و عهد می بندند حتی با مرگ نیز عهدشان را نشکنند.

 

شهید علی اکبر مفیدی نژاد

از کودکی تا مدرسه و جبهه و بهشت، هر کجا باشد، با هم باشند و هیچ گاه از هم جدا نشوند. بعد از دو سه بار رفتن جبهه برای آخرین بار به جبهه غرب اعزام می شوند.

شهید محمد رضا قلی تبار نسبت به امام رضا(ع) خیلی ارات عجیب و غریبی داشت. قبل از آخرین اعزام به مشهد می‌روند و برای بیشتر اهالی روستای کلاجان سادات سوغاتی می آورند.

 

شهید محمدرضا قلی تبار

 

عشق به امام رضا(ع) در وجود محمد رضا فوران بود، آنقدر که هر بار از جبهه برمی گشت به زیارت می رفت.

عاقبت در سال 62 در جبهه غرب این دو رفیق دو کبوتر پرواز هر دو با با هم به شهادت می رسند، جنازه شهید محمد رضا اشتباهی به زیارت امام رضا(ع) می رود.

 

 

سید علی اکبر را که تشیع می کنند خبر می رسد که جنازه محمد رضا قلی تبار اشتباه به مشهد مقدس زیارت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) رفته است.

 

این دو رفیق با هم در سال 1362 شهید می شوند؛ سید مفید را که دفن می کنند، هفت روز بعد جنازه محمدرضا از زیارت امام رضا(ع) که بر می گردد، در کنار رفیق اش سید علی اکبر مفید نژاد دفن می کنند. این دو کبوتر پرواز حتی با مرگ هم عهدش شان شکسته نمی شود. از گذرگاه بهشت گذشته و در بهشت رفاقتی ابدی بسته، و عهدی دوباره در بهشت تازه می کنند.

 

منبع:فارس

غلامعلی نسائی



[ دوشنبه 92/7/8 ] [ 10:43 صبح ] [ دوستدار علمدار ]

نظر