سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستدار علمدار

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دوستدار علمدار خوش آمد میگویم ... شهید علمدار : بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بسته اند ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند..

همراه با مجتبی در جهاد اکبر

در ماههای پایان جنگ تحمیلی سید به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای بخش 8 به     منظور حفظ ارزشهای جنگ و پاسداشت فرهنگ شهادت با تشکیل هیات "بنی‌فاطمه(س)" به  دیدار خانواده معظم شهدای محله بخش 8 رفته، به ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت می‌پرداختند.
هیات بنی‌فاطمه(س) برخی از برنامه‌های خوب و جاذب خود را در مسجد دهقانزاده محله بخش 8 ساری اجرا می‌کرد که در این برنامه‌ها مجتبی به عنوان ذاکر اهل بیت نغمه‌سرایی می‌کرد.
از سوی دیگر، در هیأت رهروان امام خمینی(ره) به مرکزیت مسجد جامع ساری و با همت شهید بزرگوار بابک خاطری و برخی از بسیجیان مخلص، برنامه دیدار از خانواده شهدای شهرستان ساری و ذکر مصائب معصومین(ع) پیگیری می‌شد.
با توجه به مرکزیت هیات رهروان امام خمینی(ره) شهرستان ساری و گستردگی حوزه فعالیتهای آن، مجتبی و دوستان او به تعقیب اهداف مقدس خود در قالب این هیات پرداختند.

 

سید محتبی در نهایت پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی در تاریخ 11دیماه1375با ملحق شدن به یاران شهیدش ،به درجهء رفیع شهادت نایل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

 

 



[ جمعه 91/2/29 ] [ 3:46 عصر ] [ دوستدار علمدار ]

نظر